Ecenaz345 Doguramiyorum kızlar böyle olup sonradan sancısı gelen var mi 9 GN içinde gelmezse suni sancı verilcekms kendi sancmla doğum yapmak istyorm😣😓
Hanifee1273 Ecenaz345 39+2 bugün nişanım geldi ara sıra adet ağrısı oluyor geçiyor bakalım sabaha gelir inşallah
zynpzynpzynp Bende 39+3 üm bekliyorum gelsin diye ☹️ Bebeğim biraz iri ve her geçen gün dahada büyüyor. Biraz daha beklersek sezaryen olacak gibi duruyor
Ecenaz345 Mustafa_ve_annesi Uzatmalari oynuyorz bklm km daha önce doğum ypck tabi belirtisiz hepmzn de bksna😊
Ecenaz345 Simamom Hani 42 haftaya kadar dogmazsa mecbr ckmak zorunda ya o yüzden o gne kadar belki gelir diye beklycekmiz
nursedahatira 39+1 bugün kahverengi sümüksü bi akıntı geldi çok çok az ama. Ve birkaç kere öyle devamlı değil. Acaba nişan mı diyorum ama bilemiyorum da. Onun haricinde hiiiiiiççbir belirti yok