asiyenurg kızlar 37+2 haftalık gebeyim ic camasirimda celek suyu damlarda toz pembe goruntu alirya ondan vardi nişan midir
Meriwa asiyenurg celek suyu ne kız sümüksü mukozamsı bi sıvı olucak nişan geldi diye de doğmaz hemen telaşe etme
Saadetctk asiyenurg benim ne nisanım gelmişti nede suyum sabah 6 da hasteneye kontrolüne giderken bi anda metroda 5 dk da gelen bi sancim tutmuştu ben hep boyle suyum gelecek nişan gelecek diye tetikdte bekledim ama hicbiri olmadi.. hasteneye gittigimde 2 cm acilmam vardi ve eve geri döndüm sancimi evde çektim aksam 9 da sancim 3 dk da bire düştü ama hala ne suyum nede nişanım vardi sadece sancim vardi bana kalsa sabaha kadar sancimi evde çekerdim ama annem cok panikk insandir evde doguracak bu kiz diye zorla ambulans çağırmıştı. Evdekileri oyalaya oyalaya saat 12 yi ettim açilmam 5 cm olmus.. 1 saat sonra doktor bidaha acilmama bakarken bacaklarıma sicak bisiler akti ve ben altima isedigimi sandim ve altimama mi istedim ben dedim doktorum suyumu patlattigini soyledi.. hemsire sonra afedersin popomdan sıvı verdi ve o benim tuvalet istedigimi getirdi ic camasirima pet koydular ve sividan sonra aninda tuvalet istegim geldi tuvalete koştum.. kilodumu indirince pedimde o cok merak ettiğim nişanı gördüm. Kahverengimsi bi rengi vardii ve aaa bumu nisan demiştim 😁 benim.nisanim doktorum suyumu patlatinca geldi oysaki ben evde gelmesini bellemiştim hep demekki hersey tahmin ettigimiz gibi olmuyordu.. 38 inci haftamdan sonra bende de çok değişik akıntılar geliyordu ve hepsini nişan saniyordum
Huysuzcivciv asiyenurg 3 gün önce doğum yaptım kahverengi akıntı geldi peçeteye de silince kan geldi akşamına suyum geldi o gece doğurdum
asiyenurg Meriwa yok inanki telas degil bi mutlu olmustum valla ya dogsun diye 😂🙏🏻☺insallah oda bi cesitidir 😊
Serapkulak asiyenurg sümüksü hafif kanlı bı akıntım geldi anladım zaten Nisan olduğunu gecesine 4 te suyum geldi sabah 10 30 oğlum doğdu
Oozzee İlk oğlumda nişanım geldi, hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam vardı. Bildiğin kanama oldu bende ve öyle bi anlık bi kanama değildi, azar azar geliyordu sezaryene alınana kadar.
asiyenurg Oozzee valla diyorum ya keske gelse dayanamiyorum artik cocugumu gormek istiyorum hamilelikten cok skldim iyice 😔