Ebru6262 Haftadayım bebek kanala girmemiş bunu daha önce yaşayan oldumu sonradan girdimi ne yapmam gerekir bilmiyorum yardımcı olun lütfen 😞
Elhafnur Bol bol yürüyün benim prensesim 36. Hafta da kanala girmemişti bi hafta düzenli yürüdüm bugün kontrolüm vardı kanala yerleşmiş yürümenizi tavsiye ederim 😊 Ebru6262
Hulya_ Ebru6262 Benim bebeğim doğum anında kanala girmişti doğum anına kadar inmedi hemde herşeyi yapmama rağmen ne merdivenler indim çıktım ne sporlar yaptım yinede inmedi
Anneolcam Ebru6262 Bana akupunktur yapıldı kanala girdi çok şükür. Ama Türkiye de yaparlar mı bilmiyorum 🤷♀️ Allah yardımcını olsun çoğu kişi de sancıyla yerleşiyormuş dediler 🤷♀️
Ebru6262 Meriwa sizdeemi aynı durumdasınız bna doktorum riskleri var beklemek istersen de bu riskleri sorumluluğunu almn lazm dedi bnde sezeryan istemiyorum kendimi normal doğuma hazırlamştım
Meriwa Ebru6262 ya son adet baz alınıyor ya 1 hafta ordan var zaten gebelik 40 hafta değil 42 haftadır dedi devlete gidiyorım ben sezeryana da alamam öyle günü solunca suni sancı vericez dedi olmazsa sezeryan cnm
Azr38_ bende aynıyım canım 39 haftaligim 2 cm acilmam var ama bebek tam kafasi inmemis dedi 42 ye kadar bekleriz sonra suni veririz girmezsse dedi
Hulya_ ozgeaa Doğumda ebeler karnıma bastırarak yardımcı oldular doğum öyle gerçekleşti bebeğim çok iri olduğu için inememiş kanala
Hulya_ ozgeaa Evet normal yaptım çok istiyodum çünkü doktorumda normal doğum yanlısıydı zaten çok zorlandım ama yine olsa yine normal doğumu tercih ederdim
ozgeaa Hulya_ bende normal doğum çok istiyorum ama hiçbir belirtim sancım yok açıklıkta yok nasıl olacak bilmiyorum