sumce Merhaba, Kocaeli Gebze’de önerebileceğiniz, doğal doğum taraftarı doktor var mı acaba ? Ve Farabi Devlet Hastanesi’nde doğum yapmış varsa yorum alabilir miyim ? 😊
Miranazinannesi sumce 3 yasindaki kizimi orda yaptim 8 gunluk bebegim var onuda orda dogunum gerceklesti . 24 yasinda iki cocuk annesiyim her ozel devlet bir degil sana ozenle gidip gelip bakiyorlar soruyor ben 4 gun kaldim bebegin haftasi geciyordu surekli gelip gidip durdular odama sagolsunlar . Ebeler doktorlar . Gene olsa giderim..
Svcn-1267 sumce bende Farabi Dr. Cemal cevheroğluna gidiyorum yeni başladım ona da 36.haftamda gitmeye başladım özelde ki doktor ile sorun yaşayınca
Miranazinannesi BALYAVRUM- daricada cemal cevherogluna gittim surekli ben normal dogum yaptim onyuzden dogumhanede ebeler ve nobetci doktorlar vardi basimda .
Miranazinannesi Svcn-1267 ebeler surkeli gelip gittiler yanima baktilar muayne ettiler takip ediyorlar surekli seni dogun olana kadar . Gayet memnundum 2 kex dogim yaptim orda kizim simdi 26 gunluk.
Svcn-1267 Miranazinannesi bende 39+1 haftadayım üç günde bir alttan muayne için çağırıyorlar açıklık var ama sancı ve su gelmedi henüz siz ne zaman doğum yaptınız kaç haftalıkkem ve doğum nasıl başladı doğuma kadar alttan muayne edildiniz mi sürekli 😟