Gelecektenbirgun merhaba ben de önce özele gidiyordum 34 üncü haftamda kan uyuşmazlığı iğnesi için acile gittiğimde doktorumla karşılaştım inan özeldeki doktorumdan çok ilgilendi sonra ona gitmeye başladım Cevat Rıfat cündübey doktorum randevuyu bile instgramdan yazıyorum mhrs den gününü söylüyor çalıştığı ona göre alıyorum kim denk gelirse ameliyata o girer dedi ama o kadar ilgiliki rica ettim kendisinin olduğu güne ameliyatımı verdi tek tek anlatıyor ne istersem sorabiliyorum.refakatci olarak yanına Esin’i almıyorlar bayan istiyorlar sadece esin Doğumdan sonra geliyormuş odaya tek kişilik odalarmış zaten bildiğim kadarıyla özel odayı bende duydum onu da yarın tekrar kontrolüm var o zaman ögrenecegim☺️Çok korkuyordum şehir hastanesinden ama doktorum sayesinde sanki özele gidiyor gibi gidip hemen girip çıkıyorum beklemek bile olmuyor