Caglaa93 Arkadaşlar 36+3 günlük hamileyim. Sürekli adet ağrım gibi kasık ağrım var . Sürekli uyku halimdeyim. Hamileliğin başındaki gibi bulantılar başladı sizde durumlar nedir
egeninincisii Caglaa93 🧐Canım , benim dün adet sancısı gibi sancım oldu geçmek bilmedi. Hastaneye gittim 1 cm açılma olmuş. Sancın sık ve şiddetli olursa kontrol ettir.
Tugce0902 Caglaa93 benimde 36+6 bugün 10 dkda bir tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum çocuk hareket ettikçe kendimi zor atıyorum lavaboya. Ve hareketler göbeğimin tam ortasında başlayıp kasıklarımda devam ediyor . Aşağıya mı indi acaba iyice bilemiyorum
GulcanYvz Caglaa93 aynı günümüz canım 🤗bende de kasılmalar sertleşmeler çok var bugün çatı mua oldum genital bölgemde ağrıyor baya 😔son zamanlar çok zor
berra227 Caglaa93 canım bende aynı idim 36 da şuan 37 deyim hemen hemen aynı bu zamanlar normal mis bu ağrılar sızılar dr söyledi ama muayene ederek çok ağrırsa muayene girin muhakkak
egeninincisii Caglaa93 dayanılmaz bir hal alırsa mutlaka öne çekin. hafifse, gelip gidiyorsa normal ama dayanılmazsa zaman kaybetmeyin.
Anneolacagimben 36+1 deyim.plesanta yaslanmam başlamış ins bebek kilo alımı durmaz Dr sorun yok dedi ama
Irmakkk21 Eha1 ben kontrole gittim vajinamda batma vardı birde arada ağrı hissediyordum herkes normal dedi ama rahim ağzı yumusamis ve 1 cm açıklık nst de de sancı çıkıyor haftan iyi dedi yat dedi bol su iç dedi o kadar
Eha1 Irmakkk21 yaa hayırlısı olsun canım inşallah erken olmaz ama bende rahatsızim 😞 bebegin kilosu nasıl
Irmakkk21 Eha1 yani iyi sanırım en son geçen perşembe gittim 2700du. Rabbim herkesim bebegini hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah
Eha1 Eha1 valla böyle gderse erken doğum yaparım diye düşünüyorum ayakta kalınca sancı gibi ağrılarım var belimde kadınlara baskı var 34+5 Ken gittim 2900 dedi doktor blmiyrm ama bundan sonra nasıl olur
Seymaogz Caglaa93 35+6 özellikle geceleri saat başı tuvalete kalkmaktan uyku uyuyamiyorum. Aşağıya baskı çok.oluyor birde bazen top gibi oluyor kaskatı kesiliyor.