Emineavar afrasil 8 Eylül de randevum, inşallah canayakin biridir. Hamileyim iyi bir doktor takibinde olmak istiyorum.
afrasil Emineavar inşallah oraya giden arkadaşlarım var ama bu erkek doktor var ona gitmişti bende bu kadına gidecektim qma ileri tarihe verdiler başka doktora gittim hamile değilim bu arada
Emineavar Ultrason kaliteleri nasıl bilmiyorum bebeğimi görmek istiyorum gidince kilosu boyu gelişimi ne durumda merak ediyorum
Emineavar afrasil Eyüp bey varmış onu çok tavsiye ediyorlar kaliteli diyorlar ama erkekte rahat edebilir miyim onu bilmiyorum herşeyi rahatça sorabilir miyim onu bilmiyorum 🤷