burcuyilmazzz38 Kızlar 😂 Yalancı sancı nasıl birsey ben 39+0 haftalık hamileyim Vajinama sancı giriyor o an bebek baskı da yapıyor aha geldi diyorum ama hemen geçiyor öyle sıklaşma vs yok hani 5 dakikaya düşünce doğum sancısı mı olacak bu doğum sancısı mı
Sdknurr burcuyilmazzz38 bende de rahmimde baskı oluyor ama tık yok 39 haftalığım ama eli kulağında her an gelebilirm
Moky Bı sorum olcak Uygulamanın üzerinde yazan 4 hafta 5 gün yazısı Aslında 5. haftayı doldurmaya 2 gün kaldı anlamında mı Bu hafta şeysini anlayamadım ya İlk gebeliğim de 🙈 Mesela 39+0 dediğiniz haftayı bitirmiş 40 . haftanın 1 . günü anlamında mı oluyor
Merveninmiskokulusu Moky aynen canım 38. Haftanın 1. Günü,38. Haftanın 2. Günü böyle böyle gidiyor 39 olduğunda da o hafta bitmiş oluyor