Zumree1 Kizlarrr hangi hastahaneye gidiyorsunuz muayene ucretleri normal dogum ucreti sezaryan ucreti ne kadar acabaa
Betuldefnem Zumree1 bağcılarda oturuyorum ama esenler medipol-hastanesine gidiyorum muyane 90 tl çok memnunum normal doğum 1450 sezeryan 2250
Cinar0134 Zumree1 hastane 34e gittim başlarda ama ilgisizler bilgi vermiyolardı muayene ücreti 90 liraydı şimdi yeni iklim hastanesine gidiyorum sigortalı 70 lira normal doğum 1.250 zorunlu sezaryen 1.700 epidural 500tl ek oluyomuş
Evhamlianne Zumree1 özel yaman cerrahi tıp merkezi, eray hoca var tek doktor zaten, ücreti makul ve çok memnunum
Merve1990 Betuldefnem merhaba bende bahçelievlerde oturuyorum esenler kadıın doğum ve çoçuk hastanesine gidiyorum çokda memnunum ikinci olarak bağcılar özel yunus emre hastanesine Aysun hanıma gidiyorum çık iyi bir doktor
Gul3144 Alps ben 2 ay önce sordum cnm bana bu fiyatları verdi perşembe kontrolüm var tekrar sorcam bakalım ne yecekler olmadı sanada sölerim
esraunes bende medılafa gıdıyorum muanesı 70 memnunuö guzel ilgılenıyolar ilk dogumumuda orda yapmiştm
GulcanYvz esraunes medilife te hangi doktora gidiyorsun canım ben Figen hanıma gidiyorum son zamanlarım geldi sezaryen diyor direk hiç normal doğum yanlısı değil
Cinar0134 GulcanYvz barış beye gidiyorum tatildeydi diye nehir hanıma gittim iki kere ama sezaryendan bahsetti sürekli barış bey hep normalden yana
esraunes GulcanYvz canm bende figene gıdıyorum ama ben bırmal dogum yaptım normalden yana askında bı sorun olmadıkca normal uapıyo
Mervenur_kcbs elcinsadem bende Eray hocaya gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 80₺ normal doğum 1500₺ Sezeryan 2000₺
Mutlu1annee Boraaa o hastanede epudural spnal varmi biliyormusin. Zatenn bu dogum sekilleriyle de pek bilgim yok ams merak ediyorum
Mlktrgt Boraaa merhaba memnun musunuz erdemden? Ve hangi doktora gidiyorsunuz tavsiye edebilceğiniz bir doktor var mıdır?
elcinsadem Mervenur_kcbs çok çok uygunmuş teşekkür ederim. Ben 35. Haftadayım kabul ederlerse çok istiyorum onun doğuma girmesini