Bazen duruyorlar hareket etmiyorlar o haftada benimde aynıydı canım ♥️ Ben hatta dürtüyordum fazla bastırmadan etmeden 😄 korkuyordum bişi mi oldu diye YouTube’dan doktoru dinlemiştim önce tatlı yiyin diyor tepki vermezse hafif dürtün diyor daha sonrada karanlık bi ortamda durum el fenerini açın diyor ona da tepki vermezse artık biraz bekle doktora git diyor . Bebekler bu haftalarda nazları tutuyor bizi korkutuyorlar 😄 bişi yoktur ama korkma yorgunsan dinlen ye iç yat biraz sol tarafına yat özellikle