Ayseyldrmm Mystery89 özel kliniği var canım. Benim eşimde doktorlar sitesinde oldugu için onlar aralarında hallediyor. Su zaman olmuş hiç bir fikrim yok muayenesinden. Ben 32 ydim en so gittiğimde artık seni 2 haftada bir alıcam kontrole dedi😊 çok bilgili bir doktor
Mystery89 Ayseyldrmm evet duymustum ayrı muayenesi var diye biraz paracı diye duydum da o yüzden ne kadarda bir çağırıyor dedim, peki neden değişitrmeyi düşünüyorsunuz doktorunuzu?
Ayseyldrmm Kesinlikle paracı bir tarafını ben duymadım😊 normal doğum istiyorum ve erkek oldugu için çekiniyorum. Kadın doktor arayışındayım.😊 ama belli olmaz çekingeçliğimi atarsam ben son zamanıma kadr bekir çelikde kalmayı istiyorum.