Sheisagirl Arkadaşlar bazen sağ veya sol tarafımda göbeğimde bir tarafa doğru şişlik oluyor taş gibi sonra geçiyor göbeğim yamuluyo resmen🙂 bu size de oluyor mu rahim kasılması bu mu?? 24 +1 iz
Obsesifk Sheisagirl bende ezelden beri oluyor şuan 36 haftalığız 37 olucaz hala aynı tekme çok nadir atıyor artık genelde geriniyor eğer sancıyla beraber toplanma varsa kasılmadır diye biliyorum
Perimasali89 Sheisagirl ben 20. Haftaya girdim bendede oluyor doktorum kasılma olduğunu söyledi. Sıklığı önemliymiş her saat başı olurda gel günde bir kaç kere önemli değilmiş magnezyum kullanıyorum
Sheisagirl Bulutrabia Çarşamba günü dr a gidicem ama normal birşey mi bu bilmiyorum magnezyum içiyorum bazen iyi gelsin diye
Sheisagirl Obsesifk sancı olmuyor bende nefesim kesilir gibi oluyor bi bakıyorum karnım o halde🙂 biz de o haftalara gelsek bi an önce keşke🙏🏼
scl 32 haftalığım benimde bi tarafıma çok toplanıyo taş gibi oluyo sonra yavaş yavaş dağılıyo. Kasılmamı bu 🙄 ağrım yok sadece bazen gece yatarken sağa sola dönerken acı hissediyorum kasıklarımın alt tarafında azcık sancı ama sık sık değil 🙈
Perimasali89 Sheisagirl neden olduğunu söylemedi ama sanırım magnezyum eksikliği yapıyor olabilir özellikle magnezyum içmemi vurguladı . Çok sık olursa gün içinde düşük tehditi dedi her saatte olurda gel günde beşten fazla olursa gel dedi