Merve2005 Merhaba bugün doktora gittik Cinsiyet ögrenmek icin ama söylemediler, cok merak ediyom. bir resim 3 aylik ken diyeri 4 aylik yani bugünden. https://imgyukle.com/i/uXYJl0 https://imgyukle.com/i/uXYniY
Bir_prensesannesi58 Merve2005 ay bu cinsiyet belirsizliği çok zor hiç birsey demedi canım bende19 haftalgm ama daha net bilmiyorum ama erkeğe benzetim ben içime öyle dogdu
buseyusuf27 Bir_prensesannesi58 buda erkege benzıyor ama sonradan belkı kıza dönebılır 16 haftada bellı olur
Bir_prensesannesi58 buseyusuf27 Teşekkür ederiz Canım bu fotoda 18 haftalık ama arkasi dönük olduğu icin cinsiyeti net bilmiyoruz sadece doktor kıza benzetim kesin değil dedi.
buseyusuf27 Bir_prensesannesi58 aynen cnm gosterır bıdakı kontrolde bzmkıde yuzunu kapatyodu gostermıyordu gorduk sonunda 😁
merveovunc Benim 12. Haftada belli oldu kızım olucak 🙏 ramzi metoduna bakın 6. Veya 7. Hafta ultrasonundan anlaşılıyo ve benim doğru cıktı 🙏
Bir_prensesannesi58 merveovunc Benim 6 haftalik var ama kese boş daha bebek görünmüyor içinde o olur mu
Melekbebek01 Bir_prensesannesi58 benim her iki gebeligimde de 6. Hafta kese oluyor 8. Haftada kalp atışı oluyor
Bir_prensesannesi58 merveovunc Burda canım 6 haftalık üst taraftaki kese canım https://imgyukle.com/i/uhowPS
ikicocukannesii merveovunc [url=https://hizliresim.com/ecVdmC][img]https://i.hizliresim.com/ecVdmC.jpg[/img][/url]