Denizpekdal doktora gitmelisin tabiki gebelikte her akıntı önemli benim 5.haftamda kahverengi lekelenmem olmustu doktor ilac igne verdi 1,5 ay annem bakti bana 13 haftamiz biticek cok az bazen oluyor doktor kontrolundeyim hersey normal cok sukur bebegimde bende iyiyiz yinede ilaca ve dinlenmeye devam ediyorum herkesin ayni olucak diye bisey yok ama bence gorunmelisin cok onemli bi konu rahimde kanama alani varmi bakarlar ihmal etme suan mesela acile gidebilirsin