Oykubrkn Ezgiii bende 31 haftalık hamileyim dün acile gittim bebek baş aşağıya olduğundan çatı kemiği kasık ağrım oluyormuş yürürken ve yatakta dönerken ağrıyor bugünde ayakları kaburgalarımda mahvetti beni bol bol dinlen dedi doktor
Dilaraak Korkma canım normal mış ben de acayipp kötü oluyordu Adım atamıyordum hep yatıyodum geceleri uykumdan kalkıp ağlıyodum ama çok şükür 1haftadır yok ve 6haftalık gebeyim🙏🏻
Oykubrkn Ezgiii amin canım hatta şimdi yine acilden geldim nstye girdim sancım yok ama belim ve kaburgalarım ağrıdan sızlıyor yine biley yapamadılar eve gönderdiler her hamilelikte olağan şey dedi doktor.
Oykubrkn Ezgiii kesinlikle ya Allahım can sağlıklarını versin o kalp atışlarını hep duyalım güzel güzel yavrularımızın 🤲🏻