oooo ben hataylıyım hasstasıyım acının ve bol bol aşerdim,aşermekle kalmadım gözlerimden yaş akıtan biberleri ekmeksiz yedim …Yaptıklarım için pişman değilim aklım hala yapmadıklarımda 😂👍🏻 şaka bi yana aşerince durduramıyosun ki kndini şuan 35 haftalığım bi zararını yaşamadım