Kızlar erken doğum riskinden dolayı sabah-akşam 200lük progestan fitil kullanıyorum. Vajinamda kaşıntılı kabarıklıklar çıktı. İlk başta siğik zannettik doktorumuz hpv,herpes ve diğer tüm cinsel bulaş testlerini yaptı ama hepsi negatif. Kabarıklıkların sebebi virüsten kaynaklı bir sebep değil, mantar ya da enfeksiyon da değil ama ne olduğu da bulunamadı. Progestanın dozunu arttırınca büyüdüler, doktorum progestan da yapmış olabilir dedi. Böyle bir şey yaşamış olan var mı?