Mrve7878 36+2 rahmime doğru bir baskı ve hareketlilik hissediyorum küçük sancılarım olurdu ama bu sefer devamlı süren bir baskı var doğum habercisi mi ? Yaşayan var mı?
Esmaemir17 Mrve7878 Bizde 36 haftalık olduk.Aynı şikayetlerle hastaneye gittim.Nst bağladı doktor sancın çıktı çatı muayenesi yaptı açılma yok dedi.Sancıların artarsa bekleme gel dedi😞
Mrve7878 Esmaemir17 sancım yok ama baskı var hareketlilik var can yakan cinsten değil ağrı şeklinde de değil
Esmaemir17 Mrve7878 Benimde baskı gibiydi sürekli idrar varmış gibi oturamıyordum.Doktora gidince ufak ufak sancın var dedi o yüzden 😞Eğer baskılar çoksa bi doktora görün derim.Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok geçmiş olsun 🤲🏻