150403 Merhaba arkadaşlar 31+2 deyiz bebeğimin kilosu şuanda 1800 gram sizlerin kaç acaba yazar mısınız
Ayseannesi 150403 şeker çıkmadı ama evet öyle gözüküyor. Yarın kontrolüm var 34. Haftadayım inş şimdiden 3 olmamıştır. Normal doğum istiyorum
150403 Aylinemre doktorunuz bişey söylemedi mi şimdi burda yanlış yorum yapılmasın ben yuvarlama olarak merak ettiğim için post açtım
150403 Sozipek maşallah bizde aynıyız 31+2 de yiz bir de aşırı şekilde enfeksiyon çıktı alttan spekulum la muayene oldum fitil verdi doktorum kullanacam
Aylinemre 150403 ortalama 1400 olması lazım ama büyütülecek bişey değil dedi yinede içim huzursuz sürekli sağlıklı besleyici seyler yemeye ozen gösteriyorum bir sonraki kontrole kadar kılo alsın istiyorum İnşaAllah yediklerim yarar
Hhanim 150403 o dediginiz nasil bir muayne acaba klasik alttan muayne mi? Bende de enfeksiyon var da hep idrar tahliliyle bakildi ama ondan soruyorum
CerenNisaSecilmis Aylinemre hiç huzursuz olma benimde bebeğim 30. Haftamda 1450 idi bana kalırsa iri bir bebek olması normal doğum açısından biraz daha zor çok şükür sağlığı yerinde daha ne isterim ki rabbimden
Nur1126 150403 aynı haftada hemem hemen aynı gramdalarmış şuan 32+4 olduk sizin haftanızdayken gitmiştim 1850 gr dediler hastasıyla uyumlu güzel ilerliyo dedi
Nur1126 150403 inşsllah canım rabbim sağlıklarını versin bugun doktora gittim kilosu güzel artmış bazen bebeklerde kilo duruyor boy artıyor boy duruyor kilosu artıyor
150403 Nur1126 amin belli haftadan sonra bebek bayağı hızlı kilo almaya başlıyor 32 33 den sonra helrade