kızlar merhaba , ben köy öğretmeniyim köyümüzd saglık ocagı yok ilçeye gidip kayıt olmamız gerekiyor. bu zamana kadar kayıt olmamıstım ama suan hamileyim. 12 haftalık. hamileyken saglık ocagında herhangi bi kontrol yapılıyor mu ? ilçe uzakta oldugu için kayıt yaptırmamıstım ama kafama takıldı. bilgi verirseniz çok tesekkur ederim.