Bende gecen sene 6 haftalık dusuk yaptım agrısız hıc agrım olmadı kanamam oldu sadece parcalı bı sekılde zaten hastaneye gttıgımde kese gorunmuyordu ilk kontrolde bebek de kese de vardı kalp atisi da vrdı ama gelısımı durmustu ilk ince kahverengi leke geldı sonra pembeye dondu sabah kanamam basladı ihmal etme bence