Kızlar 7 ağostos cuma günü doğum yaptım. Herşey yolundaydı ama perşembe günü kızımı sarılıktan dolayı küveze koydular 11 a kadar düşmüştü değeri ışığı kesmişler ve 13.76 geri çıkmış değeri. 3 gündür çok kötüyüm sürekli ağlıyorum doyamadım evladıma. Doktorlar kesin konuşmuyor araştıyoruz diyor araştırma hastanesinde şuan da. Dualarınıza ihtiyacım var lütfen dua edin kızıma sağlığına kavuşsun. Sütüm azaldı üzüntüden