Nazliekinci çok geçmiş olsun cnm! Benimde corona geçirdikten sonra crp Değerim (enfeksiyon var gibi görünüyor hep) hiç düşmedi! Doğal yöntemlere başvurdum. Her yemeğine bol sarmısak ekle mutlaka, bol sarmısaklı yoğurt ya da cacık gibi. Soğan da aynı şekilde ( bol sirkeli, soğanlı çoban salata mesela) . Bir de dut kurusunu kaynat suyunu iç sabah akşam. Ama istikrarlı bi şekilde devam et cnm. Allah’ın iziyle birşeyin kalmaz. 🌷