kızlar bugün gittim doktora 8 hafta 4gunlukmus yani 1hafta oluyor hamile olduğumu öğreneli bugün ultrasonda bakıldı hafif içten kanama varmış düşük riski var dedi doktor progestan yazdı alttan hazneye yerleştir her akşam dedi ama bu bebeğe zararı olurmu bu ilacın kafama takıldı bilenler bilgisi olanlar yazabilirmi