Ceydaaaaa Kızlar monovit d kullanan var mı ? Nasıl kullanıyorsunuz aç mı tok mu sağlık ocağında ki hemşire verdi sormayı unuttum.
Ceydaaaaa Minikpasa Teşekkür ederim cnm ☺️ internette aç karnına içenlerde varmış ama en iyisi tok galiba
Bilgemert @Ceydaaaaa ben sabahları tiroid ilacı içtiğim için üst üste olmasın diye öğlen yemeğinden 1-1,5 saat sonra içiyorum.
Ceydaaaaa Bilgemert Bende öyle tiroit ilacı içtiğim için nasıl içeceğim konusunda kararsız kaldım teşekkür ederim 😊