Kızlar merhaba. Bu ay cok umutuydum bu ay da olmadı. Evlat hasreti ile yanıyoruz. Bugün regl oldum bu ay da tutmadı…. adet takvimini kontrol ediyorum, doğurganlık seviyemin yüksek olduğu hafta ve özellikle yumurtlama günümü değerlendiriyoruz. Ama bunun dışında 2 günde bir ilişki deniyoruz. Ben 50’lik ovülasyon testi almak istiyorum. Kullananlara ve memnun kalanlara sorum, hangi markayı kullanmalı? Gittigidiyor ve n11’de 50 lik paketleri gördüm ama güvenilir bir marka almak istiyorum.
arkadaşlar, bu ay da tutmadı çok üzgünüm… allah aşkına bu post altına tüm önerilerniizi yazın. Hepinizden duacıyım. Rabbim herkesin yardımcısı olsun.