caglanurr askvehuzurum bana bugün kandan ve boğazdan örnek alıp baktılar coronaya ait bulgu yok dedi enfeksiyon kapmışsın dedi
askvehuzurum caglanurr çok geçmiş olsun Rabbim o korkuyu bir daha yaşatmasın size.. Bebeğinizle upuzun ömrünüz olır😍
sabrszanne111 askvehuzurum evet 20 gün olcak nerdeyse hala gelmedi koku tat kaybı azaldı yerine geldi gibi ama hala koku alamıyorum
askvehuzurum Acemiianneee benim ilk başlarda koku kaybım falan yoktu.. Ama iyleşmeden 4 5 gün önve koku kaybımda oldu. Sonra herşey iyi oldu test yapmaya gerek yok dediler toparlandk çok şükür 🙏sizde korkmayın inşallah geçer ve geçmiştir
nlfr_2323 YagizAsyaMom evet var benim de sırtımda agrıyor yanlarım agrıyor ve testim pozitif çıktı 10 haftalık hamileyim
Miragee 1PrensAnnesi Allah razı olsun kuzum eşim saolsun bana bakıyor umarım 10 gün sonra ki testim negatif çıkar