civcivimmm Kızlar sabahtan beri belim ağrıyo ama 1 saatir falan böyle böbreğimin üst kısmı sırtıma yakın biyerim ağrıyo ve canımı yakıyo doğum belirtisi olabilir mii
Gamzee2106 civcivimmm bnde geceden beri bel agrisi yasiyorum post actim ama cevap gelmedi 😑 burda bekleyeyim bari
DuyguDemir3 civcivimmm merhaba 39+3 hamileyim bel ağrım ve kasık ağrım oluyor doktor normal dedi bugün kontrolüm vardı 1cm açıklığım varmış doktorunuza bir görünün derim
Tgbakml Üstte kalsın diye yazıyorum başka postlar olsa hemen yazılır böyle önemli şeylere maalesef cevap geç geliyor
Sertap2903 Ben 5 gün önce doğum yaptım, önce çok sert kasılmalar oldu karnımda sonra belinizden kasıklara vurmaya başlıyo yerinizde duramaz vaziyete gelene kadar anlamazsınız gerçek olup olmadığını