Ezgi1990 ayy canim bende bu gun test yaptim bendim yumutlamanin 12 günü filan çoookk çoook silik bir çizgi cikti fotograf cektim ama fotografta çikmiyor çok heycanlandim. Acaba gebelik varmidir ? Belirti olarak karnimda az azz ağrilar oluyor kirap gibi ishalim evet ama demir ilaci kullaniyorum ondan oldugunu dusünüyorum sizce varmidir ?