Hastaneden taze taze yazıyorum kızlar. Öncelikle hamilelik sürecim sıkıntısız geçti diyebilirim. Ufak tefek bulantıların haricinde çok şükür başka bi sıkıntımız olmadı. 38. Haftaya geldiğimizde bebeğin kanalda olmadığını öğrendik ve planlı Sezeryana karar verdik. Bugün sabah yatışım yapıldı Allahım bu nasıl bi heyecan bu nasıl bi korku hüngür hüngür ağlamak anlatamam. Babamız görevde olduğu için yanımızda olamadı ama kendi ailem eşimin ailesi hep yanımdaydı. Neyse beni odaya aldılar üstüme önlüğü geçiriverdiler hemen 😅 sonra damar yolu açanı mı dersin kan alanımı dersin hepsi başıma üşüştü bi anda neyse işlemleri tamamlayıp gittiler 11.30 da ameliyat olacaktı saat 11 de geldiler beni almaya bende bi korku bi korku bayıldım bayılcam. Sontayı takıp seni götürcez dediler ben anesteziden sonra takılmasını istedim ama öyle yapamayacaklarını söyleyip odada sokuverdiler onu da 😬 hiiiç korkmayın acıtmıyo ki benim acı eşiğim o kadar düşük ki ben bile acımadı diyorum. Neysee sonra beni aldılar hoop ameliyathaneye. İçeri girer girmez ameliyat ekini karşıladı beni o kadar tatlılarda ki korku falan bişey kalmadı bende. Doktorumun geldiğini söylemişlerdi baktım doktor yok aha dedim beni kandırdı bu aşağıdakiler ben doktorum gelmeden bişey yaptırmam dedim. Anestezi tekniri çook tatlıydı beni çok rahatlattı hemen seni hazırlayalım ki doktorun da hemen gelsin diye :) neyse anestezi geldi belden iğneyi yaptı hiç kasmayın kızlar hiç hissetmiyorsunuz bile. Ben yine orda da beni kandırıyosunuz yine siz dimi acıyacak falan dedim benim o hallerime güldüler hep. İğneden sonra zaten bacaklar ısınıyo ve uyuşuyorsunuz sonra beni yatırdılar doktorum geldi ben dedim bana hiç işlemlerden bahsetmeyin ben korkarım diye. Anestezi tekniri kanki olduk kızla da merak etme kontrol ediyorlar şu an seni dedi ve saat 11.21 di sonra bi baktım kızımın sesi 11.24 de kızım doğmuştu bile hemen silip yanıma getirdiler minnacık bişey nasıl tatlı sonra indirdiler kontrollerini yapmak için hızlı nefes alıp verdiği için hava vermişler doktor da her ihtimale karşı yoğun bakıma almış ciğerlerine sıkıntı olmasın diye 😞 dua edin bebeğime sağlıklı sıhhatli kavuşabileyim henüz kucağıma bile alamadım. Uyuşukluk geçtikçe ağrılar dayanılmaz bi hal alıyo kızlar ben ağrı kesici yaptırmama rağmen bana mısın demedi hiçte ağrım kesilmedi. 6 saatin sonunda gelip yürümen lazım artık dediler benim uyuşukluğum yeni yeni geçmeye başladı ben kalkamam dedim ama nafile öyle bi kaldırıyorlar ki ne olduğunu anlamıyorsun . Çok zor evet ilk kalkış benim bacaklar titreye titreye yürüdüm ama biraz da olsa faydası oldu ki ağrılarım hafifler gibi oldu yada vücudum alıştı artık o acıya 🤦🏻♀️ Şu an tekrar yatıyorum yarım saat sonra tekrar kalkıp yürümek zorundayım. Hepinize Allah kolaylık versin kolay doğumlar nasip etsin Allahım inşallah 🥰 bana ve bebeğime de bol bol dua edin ki bir an önce kavuşayım miniğime 🥰🥰