Kızlar merhaba 15 haftalığım özeldeki doktorumdan memnundum ama ta ki ikili testte 5 dk bakıp gönderene kadar. sürekli dahiliyeye git , alerjin olmuş olabilir kulak burun boğaza git diyene kadar. Asıl önemli serüven şimdi başlıyor bunun detaylısı var renkli ultrasonu var vs vs. Bunlarda da 5 dk bakıp görderir kesin bu yüzden güvenemiyorum. Zeynep kamile gitmek istiyorum hem onlar herşeyin en iyisini bilir hem de normal doğum yaparım diye. Zeynep kamilde kötü şeyler yaşayan da var özelde hiç bir hastanenin kabul etmediği sadece zeynep kamilin doğurtabildiği riskli gebelikler de var , bilmiyorum çok kararsızım