38+3 teyim. Geçen hafta nst de sancım çıktı ve 1 cm açıklık vardı. Bugün doktora gittim ne sancı ne de belirti var. Doktor beklicez olmadı suni sancı vercez dedi. Hiç bir belirti yokken bu hafta içinde doğum yapan oldu mu? Bir de açılma için neler yaptınız? Öneriler vs. Lütfen paylaşalım…