Ben gidiyorum, Semih beye. İnanılmaz ilgili ve güleryüzlü biri. Arkadaşım da aynı doktora gidiyordu ve yeni doğum yaptı. 5 gün kuvözde kalmalarına rağmen ücret talep etmemişler. Tahlil ve muayene ücretlerinde de tok gözlüler bence. Memnunum kısacası. Siz gittiniz mi hiç ya da gitmeyi mi düşünüyorsunuz?🤗