Nino Selam kızlar bebiş 38-1 de 3900 gr dedi doktor normal doğum için herşey uygun dedi ama ben kilodan yana çekiniyorum açıkçası.arkadaşlarım da çok yırtık olur diyor.neden zorluyorsun kendini de bebeğini de diyor. Ama doktorum ben seni de bebeği de sıkıntıya sokacak birşey yapmam diyor.cumaya kadar bekleylim Normal için diyor gwrekirse sezeryan alırız zaten diyor. Ama ozamana kadar kiloo alıpta normal doğururken çok zorlanırsam🙈🙈 ayhh siz napardınız?
gzmdnz35 Nino ultrason cihazlarında yanılma payı da olabiliyor burda çoğu anne paylaşım yapıyor , sizi şu an en iyi tanıyan doktorunuz bence bekleyin eğer olmazsa sezeryan olursunuz , sağlıkla almanız dileğiyle 🥰🧚🏻♀️
Ertey Nino usg de yanilma payi olabiliyormus.ama yinede catiniz müsait ve doktor seni cok zorlamaz gibi bisey derse vazgecme .doktoruna cok dikis olur mu diye sor canm o daha iyi bilecektir. Aksi takdirde sezeryan dusunursun
Elfydr Nino ya Allah aşkına hiçte öyle olmuyor. İlk doğumum da 25 tane içli dışlı kesi yırtılma yüzünden dikişim vardı. Ne acılar çektim popomun üstüne oturamadım. Şimdi alt tarafta bu kadar çok dikiş olması mı iyi yokse karında sezeryan dan kaynaklı dikiş mi. Şimdi doğumuma en fazla 8 gün var. Üzerimde nasıl bir doğum korkusu var bir bilseniz.
Melek-kaim-15 Nino götunun üstüne oturamamak her tuvelete gittiginde ağlamak karnının altında gördüğün dikisten ne kadar iyi olabilir acaba millet sezaryen düşmanı sanırsın sezaryen doğuran doğurmuyor estetik yaptırıyor 🤦😂😬
Damla1995 Alpveannesi o size gore oyle.herkesin bunyesi bir degil. Normal dogum daha iyi olmasa ilk izlenim herkesde normal olmazdi dimi. Insallah sorunu cikmaz ve normal olur hersey normalin adı gibi 😁
Prensesim2018 Alpveannesi eskıler nasıl yapıyordu kı dogumu bence normal dogurmak daha kutsal bu benım gorusum acı ceke ceke guzel ama sezeryan cok rahat bencede ama cok sukur normal dogurdum oyle annelıgı daha cok hıısedıyorulat cunku acı ceke ceke dogurdular
Nefes27 Nino bende 38+2 doğum ettim 4.100 Gram normal doğum gayet güzel geçti doğumum sonuna doğru çocuk ters döndüğü için küçük bi kesik Attilar ama oda ters dönmesiyle oldu hakkında hayırlı olsun cnm sen hiç düşünme olacağına bırak kendini hiç strese sokma
Alpveannesi Nino ben hiç zorlanmadım bir kaç saat sonra kalktım bütün akşamda oglumla kendim ilgilenebildim. Önceden çok çok zormuş annem 2 hafta yatmış. Şimdi çok kolay doktorla da ilgisi vardır mutlaka
MYstryy Nino ultrosnda kg yanıltıyor cnm doktor uygun gorduyse bekle istersen ama baktn olmuyor hic zorlama hic bisey senden ve bebegnin sagligndan degerli degil
Nino MYstryy evet perşembeye kadr bekliimmdiyprum olmadı cuma kontrole diye gdidp sezeryana grebilşrim 🙈
Agahbeyinannesi Nino bende 37.haftaya girdim 3kilo100gr bebeğin doğumun zor olur dedi bide bende çok kilo aldım doktor biraz riskli falan diye korkuttu bir ay içinde diyet yap dedi bana. Bütün moralim alt üst oldu yani ne yapcam bende bilmiyorum. Üstelik dediği şey normal zor dogurursun sezeryan daha zor olur dedi. Bebe içimde kalacak heralde 😂😒😒😒
Ertey Agahbeyinannesi o nasil bisey ya moral verir doktor dedigin 🙄 Siz kac kilo aldiniz .bebeklerimizin haftasi ve kilosu ayni bu arada 🤗bende 11 kilo aldim
Nino Agahbeyinannesi ben 15 kg aldım çatı mauyenesi falan güzel geçti sıkıntı yok şuan dedi Ama bilmyrm
Agahbeyinannesi Ertey ben kilolu hamile kaldım 100 kiloya yakindim en son 107 biliyorum kendimi ama sanırım daha fazlayim tartilmaya korkuyorum 😭
Agahbeyinannesi Ertey yok ne morali sen kendine ne yaptın ölür lan bu çocuk içinde dedi 😭 halbuki bekarken kilom vardı gebelikte abartı beslenmedim ama kilonun azida çoğuda doktorlara batiyo fit olmadığın surece
Mircet Nino aynı benim bebem 😂 bana da cumaya kadar müddet verdi 38+0 dayım yerleri elimle silmekten helak oldum yürüyüş desen günde iki saat ne nişan geldi ne böyle kuvvetli sancım var
cicegim01 Mircet neden yerleri elinle siliyosun , belin agrımıyo mu çömelerek mi siliyosun 🙄 ayy kafamda deli sorular ben de yapim doğuma faydası oluyorsa, kaçıncı haftada başladın
mom101 Nino bazen ultrasonda fazla çıkıyor kiloları benim kuzenim doğuma girdiyi zaman ultrasonda 3560 çıkmıştı bebeğin kilosu ve aynı gün doğurdu sezaryanla bebek 2500 kilo doğdu
omrasln77 Nino doktorunu dinle canım kimseye kulak asma utrason yanılma yapıyo bnm ablamda 3800 dogurdu catısı 5 kiloya kadar müsaitmiş doktor söyledi o yüzden hiç sıkıntı etme bol bol dua et rabbim kurtarsın sag saglim inşallah kolaylıkla❤️🤲