Kızlar selamm
Geçenlerde yine bi post açmıştım sol kalca ağrısıyla ilgili 😔 gecen pazartesi doktora gittiğimde magnezyum eksikliğinden oluyor dedi magnezyum verdi ve günde 1 tane sade soda iç dedi fakat 1 hafta oldu ağırlarımda ne bi hafifleme ne azalma bisey olmadı hele dün akşam yerimden kalkamadım bileee🤦♀️ benim durumumda olanlar var mı nasıl başa cikiyosunuz bu durumlaaa😫😫