hulya_sncr47 Edamustafa 11+6 günlükken ikili teste erkek dedi doktor sonra iki farkı doktor kız gibi gördüm dedi bu günün kesini beli oldu 22+5 hamileyim bir kızımız daha olucak 😍
Defnemm2019 Edamustafa biz öğrenemedik doktorda bakmadı, erkan diye 2li test yapan doktorda bakmadı Bi sonraki aya kaldı 16 haftalıkken öğreniriz heraldr
forever23 Laylaaaa121212 doktorunuz bir tahmin yapabilir fakat ne kadar doğru olur bunu zaman gösterir
Gokmer Bugün happymom a göre 13+0 dü ama doktor 13+4 dedi. Birde cinsiyeti erkek olabilir dedi biraz çıkıntı vardı. Ama bu ilk başlarda kızlarda da oluyormuş. Haftaya geldiğinde net söylerim dedi 💙