Babyveannesi normal canım, korkmana gerek yok. 35+6’yım ben de ve bu söylediğini yaklaşık bir aydır yaşıyorum. Hele bu aralar nefesim kesildiği için gece uykudan uyanıyorum🤷🏻♀️Doktoruma ta o zamanlardan sormuştum, normal demişti. Büyüyor, içerde yer kalmıyor ve seni daha da sıkıştıracak diye de ekledi😌