Kızlar en son 12 sinde kontrole gittim hiç bişeyim yoktu bebekte gayet iyi demişti doktor pıhrılaşma bozukluğum var iğne coraspirin progestan kullanıyorum normalde akıntım oluyo seffaf ama bugün ılık kan gibi hissttim gittim baktım kan cok korktum hemen acike gittim bebek sağlıklı kalp atımı var gayet ama benim kanamam var bir iğne yaptılar proluton kese altında kanama gmzüküyor dedi doktor yatırsak yinr aynı tedaviler corona var evde dinlenmen senin için iyi dediler. Bu durumu yaşayan varmı sonra kanaması duran