Seda8891 Arkadaşlar merhaba bugün cinsiyet için gittik doktor biri kız biri erkek gözüküyor yüksek ihtimal ile dedi bir kızım var adı Aleyna erkek ve kız ismi düşünüyorum bulamıyorum önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim 😍❣️❣️Şimdiden teşekkür ediyorum
Hanfebyrktr Eren + ceren Azra+ Kayra Yusuf+ Züleyha Eylül+ Eray Buğlem + Buğra Efe+ ece Eylul+ Eymen Burak + başak
Seda8891 Hepsi güzel ama karar veremiyorum arkadaşlar Allah nasip ederse erkek yiğit Aras olacak kıza karar veremedim bir türlü 🙈
ilknurosman Seda8891 benim kizim olucak insallah ismi Nehir Bade olucak oglumuz olmus olsaydi Buğra Alp koyucaktik Yigit Aras ta cok guzel isimmis adiyla yasasin pasa insallah 🤩 eger kisa bi isim dusunursen efe ve ela da olabilir 😜
Seda8891 ilknurosman sizin isimde çok güzel 🥰rabbim hepimizinkini sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah büyüm kızım Aleyna ona uysun istiyorum gerçi dur bakalım bugün dr başka bir dr gittim Oda diğer bebeğe erkek dedi ya ikiside erkek yada biri kız biri erkek kafamız karıştı hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsunlarda 🤲🐣🐣☺️
ilknurosman Seda8891 aynen oyle canim saglikli hayirli evlat olsunlarda kiz erkek farketmez insallah Rabbim.sag salim kucagimiza almayi nasip eder evlatlarimizi tesekkur ederim.bu arada canim 🤩
gmzemregok Seda8891 Bende 33 haftalık ikizlere hamileyim 1 kiz 1 erkek 🥰 Uras Ege - Umay Ece olacak nasipse 😍💕