Efsam her gittiğinde 4D görüntüde gösteritor foto veriyor. Gece acillik olduğumda arayıp takacakları serumun fotosunu gönderiyorum şunu çıkarsın şunu yazsın diye yönlendiriyor, hiç telefona cevap vermediği olmadı, Acaip kibar. Sürekli bi sorunuz var mı der kapıdan çıkarken bile. Hastanede yattım bulantıdan günde 3 defa nasılsın diye geldi. Bence git ne demek istediğimi anlayacaksın. Burda uğur değeri övdüler dicle memorialde urfa yolunda. Bi kere de ona gideyim dedim . Aman Allahım adam sıfır ilgi, neden geldiniz der gibi, tüp bebekçi galiba o. Çok açıklamadı bişey demedi . Bi daha gitmedim. Hem de uğur hoca 270 tl muayenesi burhan hocanın 160 kurum indirimiyle.