Ebruaybars 37.haftadayim Bebeğim doğum pozisyonu baş aşağıda duruyordu ama şimdi hareketlerini göbek altında kasıklarda fln hissediyorum bazen yukarıda da hissediyorum kanala mi giriyir o yüzden mi aşağıda hissediyorum acaba bu durumu yaşayan anneler var mı 🙄😘