Telsiz arayisindayim görüntüsüz tavsiye edebileceğiniz ürünler var mi
Ayseezengin inanny görüntülü kullanıyorum ama şuan satışu yok sanırım
Motorola aldım 2 aydır kullanıyorum, memnunum. Şarj problemi dışında. Çok çabuk bitiyor
aventinkini ablam kullanıyor çok memnun bnde almayı düşünüyorum