Milos35 Arkadaşlar adet günğm 3 gün geçti sabah test aldım kutusundan cıkardım idrar konulan yerinde yeşil bir şey var bu test bpzuk mu? https://imgyukle.com/i/uObL7Y
Aloneanqel Milos35 canım o yeşil gebelik testinin özelliği zaten. Gebelik yok görünüyor. Test bozuk değil
Merve-97 Milos35 test normal gebelik yok olarak gorunuyo inşallah en yakın zamanda iki cızgı görmek nasip olur size
Aloneanqel Aishka gebelik testlerinde o yeşil çizgi oluyor , eczanede satılanlarda oluyor genelde. Bazı internetten alınanlarda olmuyor ama. Ben internetten aldığımda yoktu. Eczaneden aldığımda vardı