umransahin bugüne kadar hiç olmamıştı ama ayağa kalktığımda yürürken özellikle kasiklarimda ağrı oluyor rahatsız edecek derecede yaşayan var mı? neden böyle olur bilen var mı? ilk gebeliğim ilk defa yaşıyorum bilemedim o yüzden size sormak istedim
Elifnaz34 umransahin benim de aynı şekil de ağrıyor doktora sordum kafası aşağıda olduğu için ağrı olması normal demişti
Duduars umransahin 30 hafta ve üstü diye actigim posta bakabilirsin canim 😚Magnezyum kullanmiyorsan doktoruna bildir ben 2 gundur o sayede rahatladim
umransahin Elifnaz34 ay benimki de mi döndü ki acaba geçen hafta gitmistim kontrole kafasi yukardaydi🤷♀️