Merhaba canım anneler . Bugün kontrolüm vardı 39+0 . Kan vermiştim kanım çok düşükmüş doktor bu şekilde doğum yapamazsın doğumda ekstra kan takviyesi Yapıcaz dedi bu şekilde bir durum başına gelen varmı acaba ? Çatımada baktı bu arada açılmam hiç yokmuş ama bebek çok güzel yerleşmiş dedi normali beklicez dedi. Moralim inanılmaz bozuk 🙁