birtosbikannesi Drydrya hayirli olsun cnm rabbim kucagina almayi nasip etsin inş bence erken 20 haftayi bekle istersen
1996zeynep Drydrya bende 17 haftadayım daha birsey almadım detaylıdan sonra başlayacağım allah nasip ederse😇
Bicanbehiye Drydrya ben 19 haftalığım hala göremedim göstermiyor bizimki.bi sonraki randevuna kadar bekle derim ben bu bebeler bazen değişebiliyor çünkü
Bicanbehiye Drydrya 1 ayda 3 kere baktık birinde hiç görmedi birinde kız birinde erkek dedi.detaylıda öğrenirim artık diye düşünüyorum 😁
hulya_sncr47 Drydrya Benin 11+6 ikili teste %80 erkek dedi bindin detaylı utrasonum vardı kız dedi 22+5 günlük olduk önceden hep kıza benzettiler tabi bu gün kesin kız dedi 😍