sekerportacalii Kızlar merhabalar İdrar tahlilimde; Epitel hücre > Bol Bakteri > Görüldü diye yazıyor. İdrar yolu enfeksiyonum mu var anlayamadım😕 😖😣 Doktorumda Doğumda konuşamadım 😕😣