Denizyrtts bu arada demeyi unuttum canım oranın bebek yoğun bakımı yok öyle bir şey olduğu zaman devlete gönderiyorlarmış öyle özel hastane olur mu Allah korusun ne olur ne olmaz bebekte dogar doğmaz oksijen sıkıntısı olsa devlete kadar nasıl dayansın çok saçma bence