busra1708 Kızlar merhaba. 30.haftama girdim ben, bebeğimin hareketlerini yanlarda hissediyorum, bu normal mi acaba bilemedim ☺️ Bebeğim şu anda tersmiş, bunun etkisi var mıdır acaba 🤔
umransahin busra1708 bende 29+6 yim 30 sayilirim artik bende yanlarda üstte göbek deligimde hemen hemen her yerinde hissediyorum riskli bi durum olduğunu düşünmüyorum ama bende surda bekliyim ☺️
askdunyam busra1708 merhaba benim de aynı doktora sordum bu haftalar hala rahat hareket edecek yeri var bebeğin bugün aşağıda yarın yukarıda olabilir daha çok döner doğum pozisyonu alıp sabit kalmasını beklemiyoruz şimdiden dedi. Ben de yan duruyormuş gibi hissediyorum ayakları tam yan tarafından vuruyor
busra1708 umransahin aynen ben de riskli bi durum olduğunu düşünmüyorum ama acaba ters diye mi böyle hissediyorum onu merak ettim. Hep böyle yanlarımda hissediyorum çok tuhaf bi his ☺️
umransahin busra1708 gerçekten özellikle geceleri sağlı sollu girişiyor bizim ufaklık sanki delip çıkacakmış gibi benimki düz duruyordu en son ters olduğu için degildir bebisin çok hareketlidir maşallah🤭🥰