zeyzey95 Kızlar tahlil vermiştim crp :15 lökosit:9 çıkmış bide 1+ yazıyor enfeksiyona dair bi belirti yok yanma akıntı vs. Ama bu değer enfeksiyon olduğunu mu gösteriyor
Kuzeymiraa zeyzey95 benimde yeni çıktı ameliyat için tahlil verdim ilaç verdi doktorum korkmayın bir şey olmaz ilaç kullanıcaksınız zaten
zeyzey95 Mihre bende öyle düşünüyorum yarın randevum var ilaç verir heralde doktor. 28 haftalığım bebeğime bişey olmaz dimi çok yüksek bi değer değil araştırdığıma göre 100-200 çıkanlar falan varmış